CNRS-INSB UCA
CNRS-INSHS
lapsco
LAboratoire de Psychologie
Sociale et COgnitive

UMR 6024 UCA-CNRS
L'étude de la cognition depuis ses bases cérébrales jusqu'à sa régulation sous l'influence de l'environnement social

DERNIÈRES PUBLICATIONS
Coull, J. & Droit-Volet (In press). Explicit understanding of duration develops implicitly through action. Trends In Cognitive Sciences.
Coull, J. T., Johnson, K. A., Droit-Volet, S. (In press). A mental timeline for duration from the age of 5 years old. Frontiers in Psychology.
Droit-Volet, S. (In press). Intertwined facets of subjective time. Current Directions in Psychological Science.
ÉVÉNEMENTS
Enseignement et formation

Juin 2018. Conditions d’admission en thèse

Rechercher




Accueil > Publications > 2002

DARNON C.

publié le

Darnon, C., Buchs, C., & Butera, F. (2002). Epistemic and relational conflicts in sharing identical vs. complementary information during cooperative learning. Swiss Journal of Psychology, 61, 139-151. http://psycnet.apa.org/index.cfm?fa=buy.optionToBuy&id=2003-01478-003