CNRS-INSB UCA
CNRS-INSHS
lapsco
LAboratoire de Psychologie
Sociale et COgnitive

UMR 6024 UCA-CNRS
L'étude de la cognition depuis ses bases cérébrales jusqu'à sa régulation sous l'influence de l'environnement social

DERNIÈRES PUBLICATIONS
Coull, J. & Droit-Volet (In press). Explicit understanding of duration develops implicitly through action. Trends In Cognitive Sciences.
Coull, J. T., Johnson, K. A., Droit-Volet, S. (In press). A mental timeline for duration from the age of 5 years old. Frontiers in Psychology.
Droit-Volet, S. (In press). Intertwined facets of subjective time. Current Directions in Psychological Science.
ÉVÉNEMENTS
Enseignement et formation

Juin 2018. Conditions d’admission en thèse

Rechercher




Accueil > Publications > 2013

FAYOL M.

publié le , mis à jour le

Thevenot, C., Castel, C., Danjon, J., Fanget, M., & Fayol, M. (2013). The use of the operand-recognition paradigm for the study of mental addition in older adults. The Journal of Gerontology, Series B : Psychological Sciences and Social Sciences, 68(1), 64-67.